Monday 11 April 2011

ဇေ၀ဇ၀ါ

ကြ်န္ေတာ္ဟာ မုဆိုးတစ္ေယာက္ပါ။တေန ့ကြ်န္ေတာ္ အမဲလုိက္ရင္းေတာထဲမွာ ညနက္သြားတယ္။ဒါနဲ့ ကြ်န္ေတာ္လဲ သြက္သြက္ေလ်ွာက္ရင္း ခဲတစ္လံုးကို တိုက္မိၿပီးလဲက်သြားခဲ့တယ္။ ကြ်န္ေတာ္ ၿပန္သတိရလာေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေခ်ာတဲ့ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ ကြ်န္ေတာ့္ေဘးမွာ ရပ္ေနတာေတြ ့ တယ္။ ေကာင္ေလးက ကြ်န္ေတာ့္ကို ထဖို ့လက္ကမ္းေပးတယ္။ ကြ်န္ေတာ္လဲ သူ ့လက္ကို အားၿပဳၿပီး ထလုိက္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ကို ေၿပာတယ္ ‘ေနာက္ကလုိက္ခဲ့’ တဲ့။ သူ ့အသံက ၾသဇာသံ လြွမ္းတယ္ဗ်။ ကြ်န္ေတာ္ မလြန္ဆန္နိုင္ဘဲ သူ ့ေနာက္က လုိက္သြားမိတယ္။ မလွမ္းမကမ္းမွာေတာ့ ရဲတိုက္လုိလို တိုက္အိမ္ၾကီးတစ္လံုးကို မီးေရာင္ေတြၾကားမွာေတြ ့လုိက္တယ္။ မာက်ဴလီမီးေရာင္ နဲ့ လင္းေနတဲ့ တိုက္အိမ္ၾကီးရဲ့ အတြင္းထဲမွာေတာ့ အခန္းေပါင္းမ်ားစြာ ဖြဲစည္းထားတာကို အံ့ၾသဖြယ္ေတြ ့ လိုက္ရတယ္။ ကြ်န္ေတာ္မွင္တက္ေနဖို ့အခိ်န္မရဘဲ ေကာင္ေလးေနာက္က ထပ္ခ်ပ္မခြာလုိက္ေနရတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ ဒီအိမ္ေရာက္လာတာ စိတ္ထဲမွာတစ္မ်ိဳးဘဲ။ အိမ္မွာလူေတြ မေတြ ့ေပမယ့္ လူအမ်ားၾကီးရွိသလုိ ခံစားေနရတယ္။ ေကာင္ေလးက အခန္းတစ္ခန္းေရွ ့မွာ ရပ္လုိက္တယ္။ အခန္းနံပါတ္ ၅၀၃။ ေကာင္ေလးက အခန္းတံခါးကို ၄ခ်က္ေခါက္လုိက္တယ္။ တေအာင့္ေလာက္ ေနေတာ့ ေကာင္ေလးက တံခါးကို ေၿဖးညွင္းစြာဖြင့္လုိက္တယ္။ အခန္းၿပဴတင္းေပါက္ကေန လွမ္းၾကည့္လုိက္ၿပီး ကြ်န္ေတာ္ မွင္တက္သြားတယ္။ ေခတ္မွီ မိုးေမ်ွာ္တိုက္ၾကီးေတြ၊ လမ္းတံတားေတြကို ညမီးေရာင္ လင္းလင္းလက္လက္ေအာက္မွာ ထိန္လင္းစြာ ေတြ ့ေနရပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ ဘာကိုဘယ္လို စဥ္းစား ရမယ္မွန္းမသိေတာ့ပါဘူး။ ၅မိနစ္ေလာက္ၾကာေတာ့ ေကာင္ေလးက ၿပန္ထြက္လို ့ ကြ်န္ေတာ္လဲ ကပ်ာကယာ ၿပန္ထြက္လုိက္ရတယ္။ ေကာင္ေလးက အခန္းေပါင္းမ်ားစြာကို ေက်ာ္ၿဖတ္ၿပီး အခန္းနံပါတ္ ၇၀၂ ကို တြန္းဖြင့္လုိက္တယ္။ ေကာင္ေလးက အခန္းၿပဴတင္းေပါက္နားကို တိုးကပ္သြားလို ့ကြ်န္ေတာ္လဲ လုိက္ၾကည့္မိတယ္။ ကမၻာစစ္ၿပီးစကာလက အပ်က္အစီးေတြ တ၀က္၊ အသစ္ၿပန္ေဆာက္ေနတဲ့ အေဆာက္အဦးေတြက တ၀က္တပ်က္။ ကြ်န္ေတာ္ေလ အခုဘာေတြ ၿဖစ္ေနတယ္ဆိုတာ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ နားမလည္နိုင္ပါဘူး။ ေကာင္ေလး အခန္းထဲကေန ထပ္ထြက္ၿပန္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္လဲ လိုက္ထြက္ခဲ့ရတယ္။ ဒီလိုနဲ ့ ေနာက္တထပ္ၿပီးတထပ္။ အထပ္တထပ္ကို ထပ္တက္ၿပီးေနာက္ ညာဘက္ကို ခ်ိဳးေကြ ့လိုက္ၿပီး ေဒါင့္က အခန္းေရွ ့မွာရပ္ၿပီး၀င္ခြင့္ေတာင္းလုိက္တဲ့ အခန္းနံပါတ္ကေတာ့ ၇၀၈။အခန္းထဲမွာေတာ့ ေရြွေတြ၊စိန္ေတြ ေတာင္လုိပံုထားတဲ့ေဘးမွာ ေရွးေခတ္ မင္း၀တ္မင္းစားေတြနဲ ့လူပိ်ဳေလးတစ္ေယာက္နဲ ့  အပိ်ဳေလးတစ္ေယာက္ တေယာက္ကိုတေယာက္ ၾကည္နူးစြာထိုင္ၾကည့္ေနၾကတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို့ ၿပန္ထြက္လာၿပီးေနာက္ တေၿဖးေၿဖး လမ္းေလ်ွာက္လာရင္း ေၿခေထာက္မွာ ခိုးလိုးခုလု နဲ ့မို့ၾကည့္လုိက္ေတာ့ ခဲခြ်န္ခြ်န္ေလးတစ္ခုကို နင္းမိေနတာကိုး။ တေၿဖးေၿဖးနဲ ့ေက်ာက္ေဆာင္ေလးေတြ သစ္ပင္ေတြ စမ္းေခ်ာင္းေတြကို ေတြ ့လုိက္ရတယ္။ အိမ္ၾကီးထဲကေန မထြက္ေသးဘဲ ဘာလုိ ့မ်ား ဒီသစ္ေတာေတြထဲ ေရာက္သြားရတယ္ဆိုတာ မခန္ ့မွန္းတတ္ေပမယ့္ သာယာတာေတာ့ အမွန္ပါဘဲ။သြားရင္းနဲ ့တရိစၦာန္အခ်ိဳ့ ကိုေတြ ့ေပမယ့္ ေတာ္ေတာ္ယဥ္တယ္။ သူတို ့ဖာသာသူတို ့ ေအးေအးေဆးေဆး အပူအပင္မဲ့ ေလ်ွာက္သြားေနၾကတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ေငးေနတုန္း ေခ်ာက္ၾကီးတစ္ခုထဲကို ၿပဳတ္က် သြားခဲ့တယ္။ ကြ်န္ေတာ္လဲ ေၾကာက္ေၾကာက္နဲ ့မ်က္လံုးကို ပိတ္ထားလုိက္တယ္။ၾကမ္းၿပင္ကိုထိမိတဲ့ အထိအေတြ ့ေၾကာင့္ မ်က္လံုးဖြင့္ၾကည့္လုိက္ေတာ့ ေကာင္ေလးေရွ့မွာ ေက်ာခိုင္းလ်က္သားနဲ ့ အမိ်ဳးသမီးတစ္ေယာက္ကို ေတြ့လုိက္တယ္။ ေကာင္ေလးက ကြ်န္ေတာ့္ကို ‘ကြ်န္ေတာ့္ တာ၀န္ၿပီးဆံုးၿပီ ေရွ့က အမိ်ဳးသမီးက ေရွ့ဆက္လုိက္ၿပလိမ့္မယ္’ တဲ့။ ၿပီးေတာ့ေကာင္ေလး တေရြ့ေရြ့နဲ ့  ေပ်ာက္ကြယ္သြားတယ္။ ေရွ့က အမိ်ဳးသမီးေၿဖးညွင္းစြာ လွည့္လာခဲ့တယ္။ သူ ့ကိုကြ်န္ေတာ္ၾကည့္ၿပီး ေတာ္ေတာ္လန္ ့သြားတယ္။ သူ့မ်က္နွာက တၿခမ္းက အရမ္းေခ်ာေမာလွပၿပီး တၿခမ္းကေတာ့ မီီီးေလာင္ဒဏ္ရာေတြက ၿမင္မေကာင္းေအာင္ပါဘဲ။ ကြ်န္ေတာ္ ေၿခတလွမ္းဆုတ္လုိက္မိေတာ့ သူရယ္ၿပီး ‘လိုက္ခဲ့’ လို ့ေၿပာတယ္။ သူ့အမိန္ ့အတိုင္း သူ ့ေနာက္က ထပ္ခ်ပ္မခြာလုိက္ရတယ္။ သူအခန္းတစ္ခန္းေရွ့မွာ ရပ္လုိက္တယ္။ အခန္းက တံခါးမရွိဘူး။ အခန္းနံပါတ္ ၃။ မီးေတြ လ်ွမ္းလ်ွမ္းေတာက္ေနတဲ့ အခန္းေတြကို ေတြ ့ေနရတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို ့ငယ္ငယ္ကတည္းက ၾကားဘူးေနက် ‘ငရဲအိုး’ ဆိုတာ တကယ္ရွိတယ္ဆိုတာ ကြ်န္ေတာ္ အခုမွေတြ ့ေတာ့တယ္။ ကြ်န္ေတာ္တအားေၾကာက္မိေပမယ့္ စကားတစ္ခြန္းမွ မေၿပာနိုင္ပါဘူး။ အခန္းထဲမွာ ဘယ္သူမွမရွိဘူး။ ကြ်န္ေတာ္က ‘ဒါဘာလဲ’ လို ့ေမးလုိက္ေတာ့ ‘ေလာေလာဆယ္ လူမရွိေသးဘူး လာခါနီးလူေတြ အတြက္လုပ္ထားတာ’ တဲ့။ ဘယ္လုိလူေတြ အတြက္လဲလို ့ဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ သိစရာမလုိဘူးလုိ ့  ဘဲေၿပာတယ္။ သူက ကြ်န္ေတာ့္ကို အခန္းတစ္ခန္းဆီကို ေခၚသြားၿပန္တယ္။ အခန္းနားေတာင္ မေရာက္ေသးဘူး အရမ္းပူလာတယ္။ ေတာ္ေတာ္ အပူရွိန္ၿပင္းလုိ ့ကြ်န္ေတာ္ အခန္းနားကို မကပ္နုိင္ေပမယ့္ သူကေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ကို အတင္းဆြဲေခၚသြားေလရဲ့။ ကြ်န္ေတာ္လဲ ပူလြန္းလုိ ့ ‘ပူတယ္၊ပူတယ္’ နဲ ့  ေအာ္ေနမိတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ မ်က္လံုးကို အားယူၿပီးဖြင့္ၾကည့္လုိက္ေတာ့ ေတာထဲမွာ ကြ်န္ေတာ္ တစ္ေယာက္ထဲ။ ေနမင္းၾကီးက အေရွ့ဘက္ကေန ေခါင္းၿပဴထြက္လို ့။ ကြ်န္ေတာ္ ေဘးပတ္၀န္းက်င္ကို တခ်က္ၾကည့္လုိက္တယ္။ ကြ်န္ေတာ့္ေဘးမွာ ဘယ္သူမွမရွိပါဘူး။ အိမ္ဆိုလုိ့ စာကေလးအိမ္ေတာင္ မရွိဘူး။ ကြ်န္ေတာ္ေတာနက္ၾကီးထဲက အၿမန္ဆံုးေၿပးထြက္လုိက္တယ္။ ေၿပးရင္းေက်ာက္တုံးၾကီးနဲ ့ ေခါင္းတိုက္မိသြားတယ္။ ကြ်န္ေတာ့္ေခါင္းမွာ ပူကနဲ။ ကြ်န္ေတာ့္ ေခါင္းကေန ေသြးေတြ တလေဟာ နဲ ့  စီးက်လာေနတာကိုဘဲ ေနာက္ဆံုးသိလုိက္ရတယ္။ အား………………. ပူတယ္၊ပူတယ္။

2 comments:

  1. အိမ္မက္လား....တကယ္လား....ဗ်ာ...

    ReplyDelete
  2. အိပ္မက္လဲမဟုတ္ဘူး.. တကယ္လဲမဟုတ္ဘူး.. နုိးနုိးစိတ္ကူးယဥ္တာ.. ဟီးးးး

    ReplyDelete